outspot.nl

Loading profile...

Schrijf je gratis in en mis geen enkele deal! Ik wens mij in te schrijven op de nieuwsbrief
Gratis verzending
Set van 2 of 4 dodehoekspiegels

Set van 2 of 4 dodehoekspiegels

Helpdesk

Hoe kunnen we jou helpen?

  • Wat is Outspot

    Outspot is een online flashdeal site waar je aankopen kan doen aan voordelige prijzen! Zoals de naam het zelf zegt gaat het om aanbiedingen die gedurende 7 dagen online staan en waarvoor de voorraad beperkt is. Dus snel zijn, is de boodschap! Laat je verwennen en inspireren. Geef je leven meer kleur met een van onze topaanbiedingen!

    Een verblijf in de natuur of een reis vol luxe en verwennerij, een ontspannende uitstap, een handige tool voor in de keuken, het ideale juweel voor je partner… en dit is nog maar een greep uit ons uitgebreide aanbod!

    Surf nu naar onze website voor het volledige aanbod of schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief. De nieuwsbrief brengt je dagelijks op de hoogte van wat we voor jou in petto hebben. Zo sta je zeker vooraan in de rij bij de nieuwste deals!

    Een aankoop doen bij Outspot doe je in enkele muisklikken! Klik op ‘Bestel nu!’ en je wordt verder begeleid bij je aankoop. Outspot garandeert de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze site dankzij het Thuiswinkel kwaliteitslabel. Na de betaling ontvang je meteen de aangekochte voucher in je mailbox en/of wordt het aangekochte product naar je toegestuurd.

    Benieuwd naar de mening van andere klanten? Surf dan vlug naar Trustpilot en lees de vele positieve commentaren van onze klanten.

    Like Outspot op Facebook en blijf op de hoogte van onze aanbiedingen. Tienduizenden Outspot-fans gingen je reeds voor!

  • Een bestelling plaatsen

    Hieronder vind je hoe je een aanbieding kunt aankopen:

    -Klik op 'Bestel nu' -Selecteer het aantal vouchers die je wenst te kopen. Dat doe je door op “+' te klikken -Klik op 'Verder' -Vul je persoonsgegevens in en klik op 'Verder'. -Indien je een waardebon hebt, vink je “Ik heb waardebonnen' aan en vul je de code in en/of kies de gewenste betaalmethode en klik op “Bestelling afronden'

    Outspot stuurt tot slot je vouchers via e-mail.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Geef je e-mailadres in via https://www.outspot.nl/nd/mijn-aankopen. Je krijgt een overzicht van je aankopen.

    Hier kan je

    -je aankoopbevestiging raadplegen -je bestellingen bekijken of je pakket online volgen door rechts te klikken op “Volg je pakket”. -een beroep doen op het herroepingsrecht en je aankoop laten retourneren door te klikken op “Retourneer en/of meld defect”. Met deze knop kan je eveneens melden als je product een defect zou vertonen en een filmpje en/of foto van het defect uploaden.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Indien de bestelling nog niet is verzonden, kan dit in sommige gevallen nog geannuleerd worden. Verwittig hiervoor zo snel mogelijk de helpdesk via het contactformulier en nog liever via telefoon. Indien de bestelling reeds werd verzonden, volg je dezelfde procedure als voor het herroepingsrecht (zie "Ik wil mijn bestelling herroepen en terugsturen (geen defect), hoe gaat dit in zijn werk?").

  • Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn order wel goed doorgekomen?

    De aankoop is gelukt als de betaling geslaagd is. Het kan tot een uurtje duren voordat je per e-mail een bevestiging ontvangt. Let op: de bevestiging kan ook in je spam inbox terechtkomen. Heb je geen e-mail ontvangen en is het aankoopbedrag wel van je rekening gegaan? Neem dan contact op met onze helpdesk via ons contactformulier.

  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

    Werd je bestelling zonder traceercode verstuurd, dan krijg je van ons een mail zodra je bestelling is verzonden. In dat geval kan je het bezorgmoment niet kiezen of aanpassen. Wordt je bestelling met een traceercode verstuurd, dan krijg je de traceerlink via e-mail. Zo kan je je leveringsvoorkeuren aanpassen, afhankelijk van de status van je pakket. Je kan je bestellingen steeds bekijken en het pakket volgen via https://www.outspot.nl/nd/mijn-aankopen.

  • Zijn er verzend- en dossierkosten van toepassing?

    Voor elke bestelling worden er verzendkosten in rekening gebracht. Deze krijg je te zien bij het plaatsen van je bestelling. Als het gaat om een heel groot pakket, kunnen de transportkosten hoger liggen. Indien je vouchers aankoopt voor een reis, worden er dossierkosten aangerekend. Deze krijg je te zien na het kiezen van het aantal vouchers of de gewenste reisdata en worden in rekening gebracht in je totaalbedrag. Om te besparen op de verzend- en dossierkosten, hebben we het Outspot PLUS lidmaatschap en het Happy Hour principe in het leven geroepen. Scroll snel verder om er meer over te weten te komen.

  • Ik heb mijn product niet ontvangen, wat nu?

    Controleer de levertermijn op je aankoopbevestiging of onderaan de actie op de website. Bekijk je bestellingen en volg je pakket via https://www.outspot.nl/nd/mijn-aankopen. Indien je pakket zonder traceercode werd verzonden, krijg je enkel een inschatting van de verwachte levertermijn.

    Is de levertermijn overschreden en kan je je pakket niet online volgen? Contacteer ons dan via het contactformulier en we helpen je met plezier verder.

  • Ik wil mijn bestelling herroepen en terugsturen (geen defect), hoe gaat dit in zijn werk?

    Herroepingstermijn

    Je hebt wettelijk het recht om binnen de 14 dagen af te zien van de aankoop, ongeacht de reden. Maar Outspot gaat een stap verder en biedt je een herroepingstermijn van 30 dagen aan. Die termijn van 30 dagen loopt vanaf de dag die volgt op de levering. Nadat je je aankoop herroepen hebt, heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Dat is pas kopen zonder zorgen.

    Let op: de herroepingstermijn is niet van toepassing op artikelen die speciaal voor je op maat gemaakt zijn, op producten die om hygiënische redenen verzegeld verkocht worden en waarvan je de verzegeling na levering hebt verbroken (bv. ondergoed en bepaalde slaapartikelen).

    Voor overige artikelen is het van belang dat je zorgvuldig met het product omgaat indien je gebruik wenst te maken van je herroepingsrecht. Eventuele waardevermindering die is ontstaan doordat je te ver bent gegaan in de beoordeling van het product, mogen wij aanrekenen. Zo is het bijvoorbeeld voor sommige verbruiksartikelen niet noodzakelijk om de verpakking te openen. Opening kan dan resulteren in een waardevermindering die op kan lopen tot 100% van het aankoopbedrag.

    Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Of je je product gratis kan retourneren staat steeds aangegeven op de actiepagina bovenaan. Je kan de retour aanvragen via https://www.outspot.nl/nd/mijn-aankopen door te klikken op de knop "Retourneer en/of meld defect". Op die manier kan je een beroep doen op je herroepingsrecht en het product retourneren binnen de voorziene termijn. Je kan ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Wanneer je een retour wil doen en op voorhand wil weten wat het retouradres is, kan je ons een bericht sturen via het contactformulier. Wij geven je dan de informatie die je nodig hebt. Let op: je mag nooit je product retourneren zonder eerst contact op te nemen met ons of met de partner. Check je aankoopbevestiging om de contactgegevens van de dienst na verkoop te kennen.

    Hoe werkt de terugbetaling en hoelang duurt dit?

    Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan van ons terug. De verzendkosten die je hebt betaald bij je aankoop worden eveneens terugbetaald, tenzij je slechts een deel van de bestelling retourneert (zie algemene voorwaarden).

    Nadat we je retour hebben verwerkt, ontvang je van onze helpdesk een terugbetalingsmail. Daarin heb je de keuze tussen een waardebon met een extra vergoeding of een terugbetaling op je rekening. Wens je een terugbetaling? Klik dan op de terugbetalingslink in de mail en vul je gegevens in. Onze boekhouding doet de rest en verwerkt je terugbetaling binnen de 5 werkdagen.

  • Mijn product is defect, wat nu?

    Is je product defect? Ga dan naar ‘Mijn aankopen’ via https://www.outspot.nl/nd/mijn-aankopen en klik op 'Retourneer en/of meld defect' zodat je een foto of filmpje van het defect kan uploaden. Je krijgt dan zo snel mogelijk een oplossing per mail. In de meeste gevallen geniet je van een wettelijke garantie, die steeds duidelijk vermeld staat onderaan de actie en op je aankoopbevestiging. Wettelijke garantie betekent dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als je niet gratis kan retourneren of niet de gratis retourprocedure volgt, moet je zelf de kosten voor de terugzending dragen.

    Hoe werkt de terugbetaling en hoelang duurt dit?

    Nadat we je vraag hebben verwerkt, ontvang je van onze helpdesk een terugbetalingsmail. Daarin heb je de keuze tussen een waardebon met een extra vergoeding of een terugbetaling op je rekening. Wens je een terugbetaling? Klik dan op de terugbetalingslink in de mail en vul je gegevens in. Onze boekhouding doet de rest en verwerkt je terugbetaling binnen de 5 werkdagen.

  • Hoe weet ik of een hotel nog beschikbaarheid heeft op de data die ik wil?

    Koop het gewenste aantal vouchers aan. Afhankelijk van de aanbieding wordt er al dan niet gewerkt met vaste data. In het geval van vaste data is er nog beschikbaarheid zolang je voor een specifieke datum vouchers kan aankopen. Bij open vouchers (reizen zonder vaste data) neem je na aankoop van je vouchers contact op met het hotel om na te gaan of er nog kamers beschikbaar zijn op de data naar keuze. Deze informatie vind je steeds terug op de aanbieding onder 'Aanbieding' en 'Hoe boeken?'. Is er geen plaats op de gewenste datum? Dan geldt de terugbetalingsgarantie zoals hieronder beschreven.

  • Geldt er een terugbetalingsgarantie op mijn aangekochte reis?

    Ongelooflijk maar waar! Op sommige acties is er een terugbetalingsgarantie tot 6 maanden na aankoop. Je hoeft helemaal niet meer te twijfelen om een belevenis voor je vrienden/collega’s/familie of jezelf aan te kopen. Bedenk je je achteraf, of is de ontvanger niet helemaal tevreden met de geschenkvoucher, dan is er geen probleem. Degene die de vouchers heeft aangekocht, kan deze dus zonder enig probleem volledig terugbetaald krijgen binnen de 6 maanden. Voor elke reis worden er dossierkosten in rekening gebracht zodat je trip zorgeloos kan verlopen. Deze kosten worden niet terugbetaald bij annulaties.

    De terugbetalingsgarantie geldt uiteraard enkel voor open vouchers (reizen zonder vaste data) en indien de voucher nog niet gereserveerd, opgebruikt of vervallen is. Indien er reeds een reservatie werd gemaakt bij het hotel, neem je eerst met hen contact op. De contactgegevens staan onderaan de aankoopbevestiging. Eens de reis is geboekt, gelden namelijk de garantievoorwaarden van het hotel. Indien zij akkoord gaan met een terugbetaling, betaalt Outspot dit terug. Dit is als garantie uitzonderlijk en nooit gezien en gaat veel verder dan de wettelijke 14 dagen (herroepingsrecht). Maar zo is Outspot nu eenmaal.

    Let wel op: voor alle acties waar niet uitdrukkelijk de terugbetalingsgarantie vermeld staat, geldt de garantie niet. Het herroepingsrecht en de terugbetalingsgarantie zijn niet van toepassing op reizen die online geboekt worden en op tickets voor evenementen, concerten, festivals of belevenissen met betrekking tot een of meerdere vaste data.

  • Hoe kan ik mijn waardebon gebruiken?

    Vul je unieke code in bij ‘Ik heb waardebonnen’ tijdens het betaalproces. Het bedrag van je waardebon wordt dan verrekend bij je bestelling. Zorg er zeker voor dat er geen spaties voor of na je code staan zodat de correcte code wordt overgenomen.

  • Ik wil verschillende acties aankopen, is er een winkelmandje?

    Voor al onze aanbiedingen werken wij samen met verschillende leveranciers, levertermijnen en transportfirma's. Doordat de deals beperkt voorradig zijn en slechts 7 dagen online staan, is het niet mogelijk met een winkelmandje te werken. Om te besparen op de verzendkosten, hebben we het Outspot PLUS lidmaatschap en het Happy Hour principe in het leven geroepen. Scroll snel verder om er meer over te weten te komen.

  • Betaling

    Outspot biedt via het betaalplatform van Mollie diverse manieren aan om elektronisch en veilig te betalen: iDEAL, Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Paypal en Apple Pay.

  • Klachtenprocedure

    • Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven via mail worden ingediend bij de ondernemer. De klachten mogen zowel over producten als over de dienstverlening gaan.
    • Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk beantwoord. De consument krijgt steeds een ontvangstbevestiging van zijn/haar klacht. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, antwoordt de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen met een indicatie over wanneer de consument een uitvoeriger antwoord kan verwachten.
    • Indien de consument niet tevreden is met de afhandeling van de klacht dan kan hij/zij deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  • Levering

    Outspot werkt met verschillende vervoerders of partners die op hun beurt ook met meerdere vervoerders werken. Wat er gebeurt als u niet thuis bent bij de bezorging, hangt daarom ook af van de vervoerder. Het kan zijn dat het artikel bij de buren wordt afgeleverd of nogmaals wordt aangeboden. Voor meer informatie over de bezorgdienst en wat je moet doen als je niet thuis bent, kan je ons contacteren via ons contactformulier. Bij elke deal, onder "Verzending" kunt u informatie vinden over:

    -de trackingcode indien van toepassing;

    -de levertijd;

    Voor elke bestelling worden er verzendkosten in rekening gebracht. Deze krijg je te zien bij het plaatsen van je bestelling (zie "Zijn er verzendkosten van toepassing?")

  • Wat is het Happy Hour?

    Na elke aankoop op Outspot activeer je automatisch Happy Hour en betaal je het komende uur geen verzend- of dossierkosten voor nieuwe bestellingen. Je hoeft hiervoor helemaal niets te doen, dit wordt automatisch in gang gezet na je aankoop. Wees snel, want na 1 uur vervalt deze deal. Wil je langer dan 1 uur en liefst bij elke bestelling gratis verzending, bekijk dan zeker onze Outspot PLUS aanbieding hieronder.

  • Outspot PLUS

    Wat is Outspot PLUS en hoe word ik lid?

    Met Outspot PLUS profiteer je van gratis verzending op alle artikelen en betaal je geen dossierkosten op alle reizen.

    Na elke bestelling ontvang je een e-mail waarin je de mogelijkheid krijgt om Outspot PLUS te worden. Je moet echter snel zijn want deze actie is maar 7 dagen geldig. Als je besluit om Outspot PLUS te activeren, gaan de voordelen direct in werking. Dit betekent dat je bij je eerstvolgende bestelling meteen kunt genieten van gratis verzending op alle artikelen en dat je geen dossierkosten hoeft te betalen voor al je reizen.

    Hoeveel kost Outspot PLUS?

    Outspot PLUS kost slechts € 1,95 voor de eerste 3 maanden. Dit is een eenmalige betaling. Na deze periode wordt je lidmaatschap automatisch elke 3 maanden verlengd voor € 1,95. Zo kan je aanzienlijk besparen op verzend- en dossierkosten.

    Wanneer en hoe wordt mijn Outspot PLUS verlengd?

    Outspot PLUS wordt elke drie maanden automatisch verlengd. Om dit te beheren kan je altijd naar https://www.outspot.be/nl/mijn-aankopen gaan. Het bedrag wordt per 3 maanden automatisch van de door jouw gekozen rekening afgehouden.

    Hoe annuleer ik mijn Outspot PLUS en krijg ik hiervoor een terugbetaling?

    Je kan je Outspot PLUS lidmaatschap op elk moment opzeggen via: https://www.outspot.be/nl/mijn-aankopen. Het is belangrijk om te weten dat er geen terugbetaling wordt verstrekt voor de maanden waarin je lidmaatschap actief was. Echter, als je besluit Outspot PLUS op te zeggen, zal de volgende geplande facturering niet in rekening worden gebracht.

  • Ik wens geen nieuwsbrief meer te ontvangen, hoe kan ik me uitschrijven?

    Klik op de uitschrijflink die je onderaan elke nieuwsbrief vindt. Klik op 'Ja, meld me volledig af', indien je helemaal geen nieuwsbrief meer wenst te ontvangen. Wil je toch nog de nieuwsbrief ontvangen, maar minder frequent? Kies dan een van de twee bovenste opties nadat je op de uitschrijflink onderaan in de nieuwsbrief hebt geklikt. Lukt het niet? Gebruik het contactformulier en we helpen je graag verder.

  • Hoe neem ik contact met jullie op?

    Vind je het antwoord niet? Gebruik het contactformulier en we helpen je graag verder. Vermeld je ordernummer in elk bericht.

    Of bel ons gewoon op +31 85 8880626. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u. Houd je ordernummer bij de hand.

    * verplichte velden
Maak je keuze
Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw. Het adres is verwijderd. Het adres is aangepast. De deal is verlopen Lees meer Lees minder Even geduld... Dagen Uren Min Sec Wanneer wens je de herinnering te ontvangen? Bevestig Zo Ma Di Woe Do Vr Za Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Januari Februari Maart April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November December Jan Feb Maa Apr Mei Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dec Uitverkocht
Al 0 keer gekocht

Set van 2 of 4 dodehoekspiegels

Je hebt nog
 
Al 0 keer gekocht
€ 24,95 4,95
-80% korting
Verzending
0
4 dodehoekspiegels
-82% korting
0
2 dodehoekspiegels
-80% korting
0

Wat onze klanten zeggen

Hulp nodig? Mail naar helpdesk@outspot.nl

Set van 2 of 4 dodehoekspiegels

  • 1 Maak je keuze

    Set van 2 of 4 dodehoekspiegels

    Verzending
    1,95
    1,95
    0
    + -
    4 dodehoekspiegels
    -82% korting
    8,95
    49,90
    0
    + -
    2 dodehoekspiegels
    -80% korting
    4,95
    24,95
    0
    + -

    Bestel meer

    Verzending
    0
    4 dodehoekspiegels
    -82% korting
    0
    2 dodehoekspiegels
    -80% korting
    0
    • 0 x 4 dodehoekspiegels voor € 0
    • 0 x 2 dodehoekspiegels voor € 0
    Subtotaal
    0,-
    0,-
    Waardebonnen
    -0,-
    Verzending
    0,-
    Gratis
    Betaling met PayPal
    0,-

    Totaal
    0,-
    0,-
    (Je bespaart €  0,- )
    Maak je keuze
    Verder
  • 2 Mijn gegevens

    Leveradres en factuuradres


    Contactgegevens

    Persoonlijke gegevens
    Blijf typen om meer resultaten te zien of vul je adres handmatig in.
    Vul je adres handmatig in.

    Door je gegevens in te geven, ga je akkoord met onze privacyverklaring.

    Verder
  • 3 Betalen

    Er is geen betaling nodig, klik op 'BETALEN'. De restwaarde van uw waardebon ontvangt u per e-mail.

    Subtotaal
    0,-
    0,-
    Waardebonnen
    -0,-
    Verzending
    0,-
    Gratis
    Betaling met PayPal
    0,-

    Totaal
    0,-
    0,-
    (Je bespaart €  0,- )

    Hoe wil je jouw bestelling betalen?

    • Klik onderaan op de knop "Bestellen en betalen" om je betaling af te ronden.

    • Kaarthouder

      Kaartnummer

      Vervaldatum

      Verificatiecode

      Klik onderaan op de knop "Bestellen en betalen" om je betaling af te ronden.

    • Klik onderaan op de knop "Bestellen en betalen" om je betaling af te ronden.

    • Klik onderaan op de knop "Bestellen en betalen" om je betaling af te ronden.

    Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing

https://www.outspot.nl/nd/get_salesflow_data
Fri, 08 Nov 2019 11:00:00 +0000 Sat, 16 Nov 2019 01:01:00 +0000 Tue, 19 Mar 2024 08:11:43 +0000
Uitverkocht
Corrigeer adres
Nieuw leveringsadres